duminică, 22 martie 2009

Chestionar ..

Am gasit asta pe blogul lui Mihai Bendeac .. actorul ce face senzatie cu productia 'Mondenii' .. E un chestionar al lui Proust .. care cica ne-ar ajuta sa ne cunoastem mai bine .. Asa ca o sa-l completez si eu , si va recomand si voua sa-l completati ..

1.Principala mea trăsătură : inteligenţa
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat : modestie
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie : pofta de viata
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei : loialitatea
5. Principalul meu defect : imi pasa prea mult de toate prostiile ..
6. Îndeletnicirea mea preferată : muzica
7. Fericirea pe care mi-o visez : sa calatoresc in toate colturile lumii ..
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire : moartea celor dragi
9. Locul unde aş vrea să trăiesc : USA West Coast
10. Culoarea mea preferată : albastrul
11. Floarea care-mi place : orhideea
12. Pasărea mea preferată : papagalul
13. Prozatorii mei preferaţi : James Joyce , Victor Hugo , Mircea Eliade
14. Poeţii mei preferaţi : Mihai Eminescu
15. Eroii mei preferaţi din literatură : David Copperfield , Harry Potter , Edward Cullen
16. Eroinele mele preferate din literatură : Anna Karenina , Sophie Neveu
17. Compozitorii mei preferaţi : Vivaldi , Bach , Beethoven , Mozart
18. Pictorii mei preferaţi : Salvador Dali
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală : mama
20. Ce urăsc cel mai mult : relatiile cladite pe minciuni
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere : nu e tocmai o calitate .. nepasarea ..
22. Cum aş vrea să mor : dupa ce-mi implinesc toate visele , intr-un mod nu tocmai dureros ..
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă : cele facute cu intentii bune ..
24. Deviza mea : Binele nu poate fi facut cu forta. (I.C. Petrescu)

2 comentarii:

  1. Pff .. fara harry potter si era bine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. nush ce sa zic despre compozitorii tai preferati..un lil` wayne cva? :)) nu asculti u muzica simpfonica asa k esti varza :))

    RăspundețiȘtergere