duminică, 22 martie 2009

First entry ..

Sincer , m-am gandit sa-mi fac blog , citind bloguri interesante ale unor prieteni si gandindu-ma ca poate as avea si eu ceva de zis ..

Intr-adevar .. se zice ca , daca ai un blog , ai ceva de zis .. ai prea multe de zis .. asta am invatat de la o persoana inteligenta .. Acum , sincer .. nu stiu daca am chiar atat de mult de zis .. In principiu , pe blogul asta voi posta ganduri , amintiri .. intamplari tari .. voi comenta faze din viata de zi cu zi .. stuff like that .. Acum , sa vedem ce-o iesi ..

2 comentarii:

  1. They call me Cuban Pete,
    I'm the king of the Rumba beat,
    When I play the Maracas I go
    Chick chicky boom
    Chick chicky boom

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes in continuare cu blogul. Versurile sunt din Jim Carrey ?

    RăspundețiȘtergere